Soja - dobar prijatelj za srce

May 21, 2021 Ostavi poruku

Nova studija koju je nedavno objavila bolnica St. Michael' s u Torontu u Kanadi u Journal of Nutrition pokazuje dasojaprotein ima učinak na snižavanje holesterola. Istraživači su sveobuhvatno analizirali podatke iz 46 povezanih meta-testova i otkrili da je protein soje smanjio holesterol lipoproteina niske gustine kod odraslih (GG quot; loš" holesterol) za 3% do 4%. Iako je ova vrijednost mala, ona može igrati značajniju ulogu u prevenciji kardiovaskularnih i cerebrovaskularnih bolesti. Glavni autor studije, dr. David Jenkins, vjeruje da, uprkos ograničenjima nove studije, rezultati mogu dokazati da su sojini proteini usko povezani sa zdravljem srca. Ljudi koji su navikli jesti hranu sa zasićenim mastima ili meso, ako mogu jesti više sojinih proizvoda, nivo holesterola će im se značajnije smanjiti.

soy


Pošaljite upit

whatsapp

teams

E-pošte

Upit